B-ul.ro | IMPACT Marketing School 2011
This is the weblog of a Eastern European in a rough world.
blog personal, blog, personal
16333
post-template-default,single,single-post,postid-16333,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

IMPACT Marketing School 2011

Sau „Cum să-ţi deschizi apetitul pentru oameni faini”.

Rezumatul celor 10 zile de I.M.S. ar fi „laser, frate”.

Dar zic să detaliez.

Ziua 1 – mulţi străinezi la un loc. O lecuţă de haos. Primele contacte sunt făcute aleator.

Ziua 2 – distracţie în grup. Primele team-building-uri. Şi training-uri. Haosul continuă. Tot astăzi, primul brief dat de Anca Năstase.

Ziua 3 – se anunţă echipele. Aici începe să devină interesant. Plutea în aer un uşor sentiment de „hmmm, care e cu mine în echipă, care nu…”. Încep să se arunce câteva limite pe ici, pe colo. Dar nimic concret. Training Coca-Cola Hellenic + rezolvare de brief.

Ziua 4 – se dă brieful de la Ursus. În partea a doua a zilei avem training cu Bogdana Butnar. Care a fost trăznet. Şi Bogdana şi training-ul.

Ziua 5 – traininguri pe cercetare cu Alfred Dumitrescu. Şi branding. La partea a doua îl avem în scenă pe Andrei Iordache.

Ziua 6 – Training cu Eliza Rogalski despre comunicare şi media. Foarte academic-ish. De la 3 a venit Titus cu ceva informaţie despre New Media şi instrumente de măsurare. A omis nişte chestii, pentru că oricum nu cred că era lumea foarte interesată de click-through rate sau bounce rate sau detalii de care oricum ar fi uitat de cum s-ar fi ridicat de pe scaun.

Ziua 7 – training pe creative marketing cu Andrei Tripşa. De la prânz încolo, am amestecat branduri într-un max gen maioneză cu cei de la V.I.P. Printre rezultate, amintim spray-ul cu alcool. Adică dai un fâs şi te îmbeţi.

Ziua 8 + 9 – stors creierii cu brief-ul. Conflicte în mai toate echipele. Şi nici măcar nu au fost iscate de idei diametral opuse pentru rezolvare. Pur şi simplu chestii de detaliu, de orgoliu. În final (în echipa noastră, cel puţin) lucrurile au decurs chiaf foarte bine, duminică fiind ceea ce aş numi mediul perfect de lucru. Sinergie maximă, foarte multă putere de concentrare, mult calm şi multă răbdare. A fost perfect.

A, în plus, de cum intra cineva din altă echipă în cameră, toată lumea tăcea. – sssssssss a venit concurenţa să ne spioneze – WTF?! : ))

Ziua 10 – prezentarea campaniilor + petrecerea de „ne vedem mai încolo”. Nu cred că s-a gândit careva că a fost o petrecere de <inseraţi cuvântul interzis>. Nununu!

 

Per total a fost multă distracţie. Şi nu neapărat distracţie în sensul de clubbing şi ieşit în oraş. Deşi au fost şi d-astea. S-a mers şi prin cluburi, s-a făcut şi team-building la laser tag, s-a stat şi la bere. A fost mai mult sentimentul de amuzament pe care îl ai când te trezeşti, aştepţi să se elibereze baia, apoi cobori şi constanţi că al doilea rând de cafea încă nu s-a făcut. Şi staţi vreo 3-4 pe lângă cafetieră şi dansaţi step.

Probabil că pentru mulţi asta nu e distracţie. Probabil că au fost mulţi dintre posibilii candidaţi care s-au născut cu un băţ în dos şi aveau pretenţii la hotel de şapte stele, cu patru majordomi, câte unul pentru fiecare cameră a apartamentului în care erau cazaţi, cu espresso italian dimineaţa, urmat de caviar şi Cordon Rouge. Iar la prânz nu ar fi acceptat niciodată mâncare de la Moxa, ci s-ar fi dus să fie serviţi de o suită întreagă de ospătari la Marriot, iar seara ar fi dat o fugă până la Inter.

Cel mai mult mi-a plăcut procesul de cunoaştere reciprocă şi acomodare. M-am simţit iar student. Şi a fost tare bine! Aştept cu nerăbdare să mă duc anul viitor la IMPACT Marketing School 2012 şi să le spun celor de acolo ce mi s-a spus şi mie: „O să vă pară rău când se va termina. Ştim, şi nouă ni s-a părut dubios când ni s-a spus asta”.

No Comments

Post A Comment

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.